søndag den 5. oktober 2008

Hva´hunden er det?

Luka og jeg var igår på en pragtfuld hundetur på Mols sammen med Elton, Jackpot, Sine og Lone. En god lang travetur i efterårsvejret som viste sig fra den absolut pæne side de par timer vi travede rundt. Jeg havde handsker på :((( så nu er det altså rigtig efterår. Frisk luft og mange skridt fik maverne til at rumle, så vi satte kursen mod Ebeltoft for frokost og kage. Vi var ved bageren og hente "retro-kager": medaljer med creme, syltetøj, fløde og hele svineriet, Uhmm de var gode. Det gode gamle cocktailbær var dog erstattet af en lille drue. Godt det samme for jeg kan ikke fordraaage cocktailbær.

Lone har fået kat, den skønneste og frækkeste lille tigerstribede mis. Det var Lukas første tætpå møde med en kat. Den blev intenst undersøgt på alle leder og kanter. Hun var så optaget af det forunderlige dyr, at hun helt glemte at skælde ud på Jackpot som hele tiden ville snuse og mysse fordi han bare synes Luka er for lækker. Jeg har faktisk ikke tænkt over at min 3 årige hund aldrig før har mødt en kat. Vi kender åbenbart ikke nogen der har kat, eller også flygter katte når de ser 45 kg Berner Sennen forude:) Det behøver de så altså ikke når det er Luka der kommer, hun var vældig interesseret, mild og forsigtig.

1 kommentar:

  1. Det ser altså ud som om Luka hvisker hemmeligheder i kattekillingens øre ...

    SvarSlet