mandag den 19. januar 2009

Kreative bloggere

Jeg har modtaget denne "blomst" fra Jette som bor her.
Jeg vil fordele en buket ud over nogle af de kreative bloggere jeg nyder at læse med hos og blive inspireret af:
Annes blog er velskrevet med hjerte og hjerne. Hun laver smukt smukt håndarbejde, og er den første kvinde jeg har hørt om der eeelsker at strikke vrang:)
Endnu en Anne der skriver så fedt, så fedt. Den måde hun mestrer det danske sprog på og får formidlet krøllerierne fra livets forunderlighed, er jeg bare helt vild med.
Jeg bliver gang på gang inspireret af Mettes flotte præsentation af strik på denne side.
Dorthes fantastiske beskrivelser af hverdagen så langt herfra, hendes smukke billeder af de ting der omgiver hende. Dorthe har også en blog med en meget spændende og inspirerende beskrivelse af den grønlandske dragt.
Kristina inspirerer mig med sine smukke billeder af skønne, skøre og skæve ting. Både dem hun selv laver og de ting der omgiver hende.
Mette laver skønne ting. Hendes fotos er sprøde og indbydende.
Fabelagtig brodeøse. Jeg er vild med hendes korssting.

3 kommentarer: