onsdag den 11. marts 2009

En rose så jeg skyde

I en lille smule jord ved en stolpe i min gårdhave har et frø fra en julerose bidt sig fast. Forrige vinter fik jeg en julerose som stod i en krukke lige ved siden af stolpen. Nu 2 år efter dukker denne lille skønhed så op af det rene ingenting. Mens det pipler og kribler med forårstegn overalt, ligger jeg underdrejet med den ondeste forkølelse, snot og feber raser i min krop, og jeg har frygtelig ondt af mig selv. Jeg "burde" jo fare energifyldt rundt og byde foråret velkommen. Med hjælp fra et par panodiler kan jeg vel begive mig ud på en travetur med hundebassen, bihulerne trænger til frisk luft:)

1 kommentar:

  1. Bomsten er rigtig smuk, og sådan skal du også nok komme til at føle dig igen. Jeg har ondt af dig jeg har lige selv været turen igennem og har første arbejdsdag i dag efter en uge syg :-( nu er der jo ikke nogen der siger det skal tage så lang tid for dig. God bedring.

    SvarSlet