torsdag den 12. marts 2009

Selvom grønt er yt

Det kommer lige om lidt. Sådan her så der ud i min have sidst i juni sidste år. Der er faktisk kun godt 3 måneder til et gensyn. Hvor jeg glæder mig. Nysende og hostene har jeg i eftermiddag nydt en billedtur tilbage til sommeren 2008.
Forleden dag læste jeg på en blog at grønt er yt i dette forår.
Jeg elsker grønt og ser frem til at grønne ting kommer på tilbud, grønt stof, grønt garn, grønne kopper, grønne vaser og grønne drømme. Drømme om jord under neglene og en frodig blomstrende have.
Jeg vil tage det skingrende grønne junglearmbånd på og gå rundt og være yt, mens jeg drømmer om sommer uhm...
Selvom småpiger er meget bevidste om hvad de vil have på, håber jeg ikke de alle følger den antigrønne trend, jeg har nemlig denne grønne sag med brølende krondyr til salg.
Bærestykker og kant i diverse ternede og brølende lærredsstoffer. Nederdelen i fin tynd babyfløjl.

2 kommentarer:

  1. Hej !!

    Hvordan tror du så det er at hedde Yt ??

    Jeg siger nu det er in at være Yt.

    Tror forresten jeg kender din niece Sine, hun er ven med min datter ;O

    Hilsen Yt, den er god nok det er jeg døbt.

    SvarSlet
  2. Hej Yt
    Jamen så håber jeg da at du kan li´grønt:)
    Hvor sjovt at du kender Signe.
    Selvom det kan være lidt svært med specielle navne, så er du da sluppet for at skulle skille dig ud ved at hedde Hanne P. Da jeg for mange år siden gik på Skals Håndarbejdsskole var vi 7 der hed Hanne:)))

    SvarSlet