søndag den 24. maj 2009

Styr på formerne

Jeg har i laaaaang tid haft en stak filtede beholdere liggende i venteposition. Der skulle arbejdes videre med formerne og udtrykket, men inspirationen lod vente på sig. Som så ofte før, skulle den så lige puffe op en sen aftentime, hvor jeg ellers var i fuld sving med taske-produktionen. Men jeg lod tasker være tasker og lod mig forføre af ideerne. Mange kilometer symaskinesyning efter var ulden strammet lige præcis så meget op som jeg havde tænkt mig. Formerne er bløde, men med kant. Skålene kan med den nye stabilitet anvendes til frugt, brød eller bare som alt-skål. Den der med dimser, nøgler og andre hjemløse ting:) Nu er mit største problem at jeg ikke har flere filtede forme som jeg kan modellere med symaskinen. Men nu var jeg jo egentlig også lige igang med et helt andet projekt. Så stram op fru Plougmand, og tilbage til taskerne:))

2 kommentarer:

  1. Hold op, hvor er de skønne :O)

    SvarSlet
  2. Det var da utroligt, så meget forskel en syning gør! De er flotte.

    SvarSlet