mandag den 10. august 2009

Hanne alene i Ikea.....haha...

Et par nykomponerede taskemønstre skulle testes idag.

På hylden lå en bunke farvestrålende flower power velour som blev udset som testmateriale.

Regn og torden overdøvede både lydbog og symaskine.

Jeg opgav lydbogen og glædede mig over at mit værksted er hult og tørt, mens jeg på forunderlig kort tid fik syet taskerne.

Jeg er ganske tilfreds med resultatet.

Med enkelte ændringer og tilpasninger er de klar til nye udgaver.

Eftermiddagen blev væk i en ekspedition til Ikea og Stof og Stil

Min realitetssans spillede mig et puds, da jeg fik bildt mig selv ind, at sådan en første skoledags regnfuld mandag var der sikkert ikke mange der kunne finde på at tage i Ikea, somom.....

Det eneste positive der er at sige om den disposition er, at der ikke blev købt andet end det jeg kom efter, der var ganske enkelt ikke plads til at drive rundt på må og få og få behov man ikke kendte til:))

Stof og stil var mere fremkommelig, så her var der plads til at opfinde behov der krævede øjeblikkelig tilfredsstillelse.

Alt i alt kan jeg konkludere at eventuelle huller på stofhylderne er så rigeligt fyldt op.

Jeg har haft en dejlig dag og glæder mig til at sætte saksen i de nye tekstiler imorgen, hvor jeg iøvrigt har været eks.ryger i 14 dage.

2 kommentarer:

  1. Eks. ryger i 14 dage...det er så sejt, stort tillykke.... ;-)jeg føler med dig, jeg har stadig en lille lyst engang imellem, meget kortvarrigt og nu har jeg været eks. ryger siden nytår.... hæng i, det er så tilfredsstillende.

    SvarSlet
  2. Fedt stof og tasker.
    Dejligt når det lykkes og bliver som man drømte ;)

    Sejt gået med de 14 dage som ikke ryger.

    Yt.

    SvarSlet