søndag den 10. januar 2010

Er søndage egentlig kortere end andre dage?



4 kommentarer:

  1. Hej Hanne!
    JA! Det er de... Jeg har nu i ca. 40 år haft en undersøgelse i gang... og det er meget tydeligt, at du dér har fat i noget af det rigtige... Om der så er en forbindelse med dagene på Mars, hvor de jo gennemsnitligt har 39 ½ minut længere i døgnet end os, skal jeg lade være op til fremtidens døgnforskere at vurdere, men der er ingen tvivl i mit sind:
    "Nogen" har på et tidspunkt siddet med for meget magt og besluttet, at man godt lige kunne skrælle adskillige minutter af BÅDE søndage - OG lørdage her på vores planet!
    Så nu må du have dig en dejlig lang mandag...
    Hilsen (en lidt skør?!)
    -LisBethLys...

    SvarSlet
  2. Haha, ja det er min erfaring, Hanne ;-)

    SvarSlet
  3. Det vil jeg gerne æde min gamle hat på at de er! ;o)

    SvarSlet
  4. Det føles sådan, samtidig med at man ville ønske det var fredag.....

    SvarSlet