torsdag den 28. januar 2010

Sikken dejlig dag det er i dag








Dagens lys og solskin gjorde mig ganske forårskåd.
Det blev til leg med de grønne bunker.
Jeg har også en lilla og en gylden bunke der stille og roligt tager form og bliver til fine tasker.
Det har været en frydefuld dejlig dag.
Tid til masser af leg og fordybelse i værkstedet.
Masser af frisk luft og solskinsnydning.
Kaffe, chokoladekage, svedskesherry og hygge hos min søster.
Strikketøj og læsning i sofaen.
En lillebitte kort arbejdsdag i morgen, og en ubrugt og u-booket weekend ligger foran mig.
Hvis jeg fortsætter der hvor jeg slap i dag, bliver det en elefantastisk weekend:)

2 kommentarer:

  1. Hold da op hvor er du tjekket, når du ligefrem har dine bunker delt op i farver...jeg har kun bunker,mange bunker...overalt!

    SvarSlet
  2. Og jeg bliver forårskåd af at kikke med her. Skønne farver ;-)

    SvarSlet