lørdag den 30. januar 2010

Lørdag med god tid


Lørdag med god tid.
Lørdag med så god tid at jeg gerne vil nå alting.
Synes der skal komme så meget godt ud af dagen, at jeg ender med at sidde her på min flade og lade tiden gå.
Der er sovet godt og længe.
Der er blevet hygget med morgenmad, verdenssituationen og et par aviser er blevet vendt.
Vejret er så smukt at jeg gerne vil trave rundt ude i det flotte solskin hele dagen.
Mit hjem er så rodet, støvet og kaotisk, at jeg gerne vil rydde op og gøre rent hele dagen.
Jeg vil gerne slow-kokkerere hele eftermiddagen.
Hunden trænger til trim og bad.
Biblioteksbøgerne er ved at være over sidste anvendelses-dato.
Der ligger kreative processer og venter i værkstedet.
Vasketøjsalfen er rendt hjemmefra.
Der er forsytia-grene der skal hentes ind i varmen og minde mig om det kommende forår.
Der er planer der skal lægges for sommerens fest.
Der er en sofa der skal holdes varm.

2 kommentarer:

  1. Uh, det kender jeg godt, dét der.For mit vedkommede har jeg sovet længe, hørt lydbog, lavet andebryst med rosenkål, kirsebær og æbler, og er tilsidst endt i sofaen med aviser, fjernsyn og blade.

    Fortsat god lørdag:)

    SvarSlet
  2. Hvor er det bare en god beskrivelse af min weekend. Jeg har så mange planer og ideer, men jeg når ingen ting. Dejligt ikke at være alene...Håber du får en dejlig aften:-)

    SvarSlet