søndag den 7. februar 2010

Søndags-stille


Gårsdagens festivitas blev afløst af en frydefuld stille søndag.
Jeg er så frygtelig forkølet igen igen. En forkølelse der har bidt sig fast ligesom frosten.
Mit værkende hoved har det bedst i frisk luft. Luka er heldigvis ikke spor svær at lokke med på en god lang strandtur.
Resterne fra i går kunne byde på varm chokolade med flødeskum. Uhm.....
I værkstedshulen er der lunt og godt.
Taskedele er blevet samlet og kronhjorten står nu og brøler på en taskeklap.
For en gangs skyld har jeg fået læst søndagsaviserne om søndagen.
Hvis jeg kravler under dynen nu, kan jeg vist også lige nupse et par romankapitler inden søvnen overmander mig.

3 kommentarer:

  1. Så fandt jeg da lige ind til dig igen og har lige nydt forskellige indlæg :)
    Hav en dejlig mandag!

    Klem fra
    Mette

    SvarSlet
  2. Han er go´, ham hjorten der :-9

    SvarSlet
  3. God bedring. Smukt med ham brølhovedet der på klappen.

    SvarSlet