mandag den 29. marts 2010

Fra skrot til slot


Missionen er fuldført.
Hvis du har det skidt med åbne pladser, kan det ikke anbefales at entrere min garage.
Den er jo nærmest rungende TOM.
Indholdet af 2 gange vellæsset trailer blev, med hjælp fra en af de blå mænd, fordelt korrekt på genbrugsstationen.
Havemøblerne er flyttet på terrassen og oliventræerne er kommet på græs efter en lang vinter i garagen.
Julie og jeg pudser glorien efter en god dags arbejde.
I morgen bliver det vist regnvejr det meste af dagen, det passer lige til en hyggelig værkstedsdag.
Det er da forrygende med sådan noget påskeferie:)

6 kommentarer:

  1. Hold da op... I kan jo holde fest derinde nu... Godt gået!

    SvarSlet
  2. Det er dejligt med sådan en oprydning. Jeg er næsten sikker på jeg så dig i dag, - rød bil og trailer, i nærheden af Læderiet, men måske det var en anden :-)

    SvarSlet
  3. Hvor jeg kender det. Her i huset er vi begge tingfindere og samlere om en hals.
    Det er skønt at få ryddet op og smidt ud. Så er der igen plads til nye spændende fund.
    Rigtig god værkstedsdag:-)

    SvarSlet
  4. Så flittige i har været ;)
    Dejligt når der er ryddet ud i samlerne.

    Yt

    SvarSlet
  5. Det var da fantastisk, Hanne ;-)

    SvarSlet
  6. Lisbeth jeg tror da lige det er det vi skal holde en forårsfest i garagen.
    Vi skal nok skynde os, der bliver jo hurtig samlet bunker igen:)

    Jette det har da helt sikkert været min røde Mondeo på vej ud til de blå mænd med et læs garage.

    Laila der kan hurtigt blive fyldt op igen.
    Næste mission er vist værkstedet:)

    Vi var også rigtig stolt af os selv Yt. I dag skal vi formøble flaskepengene på Baresso.

    Ja intet mindre end en lille smule fantastisk at få klaret sådan en udfordring der har fyldt længe Jeannette Mariae.

    SvarSlet