tirsdag den 6. april 2010

Mandags-tirsdag



Det bliver mere og mere broget med de blomstertasker, her er den sidste der røg gennem symaskinen i går aftes.

Diskret kan den vist ikke kaldes, nærmere farvestrålende forårsfrejdig.
Jeg tror den skal hedde Frække Frida.


Min første arbejdsdag efter den forrygende ferie har været krydret med hovedpine og kvalme.
Æv ikke lige noget der hjælper med til at komme godt i sving igen.
Et par panodiler og en god lang travetur med Luka har mildnet hovedpinen, men kvalmen ligger og bølger endnu.
Jeg hader det, jeg tror simpelthen mine dage ender når jeg skal kaste op.
Nu vil jeg proppe en kassefuld hornvioler i diverse krukker og kurve, nyde den lyse og milde aften, gå tidlig i seng, og håbe på at det er noget der kan kureres med frisk luft og en god nats søvn.

3 kommentarer:

  1. Hvor er det dog irriterende for dig. Jeg ønsker dig en snarlig bedring, kære du.

    Og din 'Frække Frida' er bare helt fantastisk ;-)

    SvarSlet
  2. Den taske er lige til at blive i godt humør af ;)
    Hvor du kan.

    Håber du snart får det bedre.
    Yt

    SvarSlet
  3. Åhr Hanne, kvalme er også, ja, kvalmende. Yrk! God bedring.

    Der er knald på farverne, det er nok foråret, der lokker dem frem i dig

    SvarSlet