søndag den 18. april 2010

Susen for ørerne



Hvis disse smukke knapper havde små munde og kunne tale,
ville de fortælle om den allerdejligste dag i det allerdejligste selskab.
50 dejlige kvinder der flittigt arbejdede med deres hænder og talte med deres små munde,
hvis de da ikke lige nippede til den allerdejligste kage eller sippede lidt te,
eller luftede farverigt sengetøj på p-pladsen.
Det har været en dejlig dag - tak skal I ha´ for et inspirerende og hjertevarmt
KREATIVT BLOGTRÆF. 
Der var heeelt vildt stille i bilen på vej hjem,
det nærmest susede i mine ører.

9 kommentarer:

  1. Kreativt blogtræf, det er da en supergod ide. Glæder mig til at se, om det fører noget med sig;)

    SvarSlet
  2. he he, jeg kan stadig høre hårtørreren :O) Tak for en hyggelig dag og super inspiration. Jeg skal en tur til bazaren og købe mormordug :O)

    SvarSlet
  3. Hej Hanne''

    Tak for sidst..
    Du har ret.. Det var jo en fantastisk dag, jeg er nok én af dem som har givet dig susen for ørerne.. hahha

    Tak for hjælpen... Håber du kom godt hjem

    Lone

    SvarSlet
  4. Sifka det var en rigtig dejlig dag som helt sikkert trækker spor hen over et og andet.

    Hanne jeg tror måske at hårtørreren, når alt kommer til alt, var den der sagde mindst. Og det siger jo ikke så lidt:0)

    Lone du var da dybt koncentreret og stille, du talte jo ikke maskerne højt:0)
    Håber uldkrukken snor sig på den helt rigtige måde.

    SvarSlet
  5. Hej Hanne.
    Tak for i går, jeg nåede desvæære ikke over forbi dine trykkerier, ville ellers rigtig gerne men tiden fløj afsted.

    Mvh MAria

    SvarSlet
  6. Hej Hanne

    Tak for en super skøn eftermiddag, håber vi kommer til at ses igen en gang.

    SvarSlet
  7. Hej Hanne! Ja, sikke en fantastisk dag! Hyggeligt at sidde og nørkle sammen med I andre! -Og sikke der blev snakket og grinet!

    SvarSlet
  8. Selv tak Maria.
    Der er altid åbent i mit værksted for kreativ udveksling og leg, så kig endelig forbi.

    Tak i lige måde Helle.
    Mon ikke der bliver adskillige gentagelser af det dejlige arrangement;)

    Lisbeth det var rigtig rigtig hyggeligt.
    Dine fine små fantasifigurer inspirerede mig til at genoptage et pude-projekt jeg har igang i absolut freestyle hækling.

    SvarSlet
  9. Godmorgen Hanne! Det er jo dejligt, at blive inspireret! Jeg har selv lavet en større ting i frihækling / freeform crochet, nemlig et barnevognstæppe til min nevø. Jeg fandt lige et link til dig:

    http://lisbethlys.blogspot.com/search/label/barnevognst%C3%A6ppe

    Hav e god dag!
    -LisBeth.

    SvarSlet