fredag den 2. april 2010

Vand og varme


Varmt vand og sæbe får uldfibrene til at krympe sig.
Heldigvis først når det er klippet af fårene:)
Jeg har klippet valkede uldne trøjer i bittesmå stykker.
Nu forsøger jeg at samle dem igen på nye måder.

Vand og varme får alt det grønne i min have til at piple frem.
Varmen lader vente lidt på sig, men vandet leveres i rige mængder i dag.
Som landmandsdatter er jeg nødt til at kunne stå til regnskab for HVOR MEGET det har regnet.
Derfor har jeg en regnmåler stående midt i gårdbedet, så når mor ringer, kan jeg på mm meddele dagens regnhøst:)

Min nye kande har bragt det grønne forår indendøre.
Jeg er vild med farven og med det lidt skæve.

4 kommentarer:

  1. Hvor er de smukke. Jeg vil gerne købe det nederste sorte armbånd med guldperlen, hvis altså det er til salg?

    SvarSlet
  2. Jow jow de er skam til salg.
    Jeg er ved at fylde lageret op til forårsmarked i Ridehuset.
    Jeg sender dig lige en mail.

    SvarSlet
  3. Fine smukke armbånd og meget dejlig grøn kande.

    SvarSlet
  4. Hvor er de flotte, dine armbånd...
    og kanden er skøn :-)

    SvarSlet