torsdag den 20. maj 2010

Festforberedelser


Øj øj hvor det trækker sammen til en slags sommer.
På 2 dage har vi efterhånden fået møffet alt sommergrejet frem.
Terrassen ser atter beboet ud, måltider, avislæsning, hyggesnak og aftenkaffen er rykket udendørs.
Det ser ud som, lyder som og dufter som SOMMER.
Jeg har sluppet fusserne fri, fundet den store sommertøjskasse frem og pakket de uldne vinterklæder ned.
Jeg har hentet lækre stoffer hjem, nu konstruereres der mønster til festkjole.
Festforberedelserne til vores kobberbryllups- og 50 års fødselsdagsfest har fået mere håndgribelig karakter.
Der skal lægges planer for hvem der skal sidde hvor og sammen med hvem.
Tjekkes om mynten vokser hurtig nok til at kunne indgå som mojito-ingrediens til 60 personer.
Findes lys, servietter og blomster i spandevis der skal festpynte bordene.
Jeg elsker at planlægge fest.
Vi har lagt madlavningen i hænderne på 2 fantastiske kokke.
Vi elsker at lave mad og plejer ellers altid selv at stå for festmaden.
Denne gang skal jeg vel nærmest bare vimse rundt og nusse med interiøret :)

Ps. Der er snat i mit "k", så hvis der optræder underlige ord, er det sikkert fordi der skal puttes noget "k" ind et eller andet sted ;)


3 kommentarer:

  1. Dejligt sommeren er kommet, håber den bliver her nu i lang tid. Jeg elsker også festforberedelser. Selv om det er hårdt arbejde, bliver man næsten høj af det. God pinse.

    SvarSlet
  2. Jeg smider tilfældigt nogle k'er ind ;o)
    Så dejligt med fest - jeg sender gerne en lille bøtte med mynteblade til dig, hvis du ikke har nok - for det har vi!

    God fredag til dig.

    SvarSlet
  3. Jeg har også masser af mynte, du skal bare sige til. Dejligt med forberedelser til en skøn fest.
    Rigtig god pinse til dig og dine:-)

    SvarSlet