torsdag den 2. september 2010

Disciplin og enkelhed



En sød kollega har begavet mig med et pragtfuldt skuffemøbel.
Tjekket værkstedsdisciplin med sirlige skuffeopdelinger af alle småtingene.
Ånden skal lige komme over mig til indvielse af det nye møbel.
Hold da så lige op hvor der kommer styr på grejet.



Jeg har syet mig en skøn grå kjole.
Helt og aldeles enkel i tynd bomuldsvoile fra Stof og Stil.
Raglanærmer med et par diskrete læg, elastik i halsåbningen.
Den kan pimpes med alt mulig spræl og ballade.
Det bliver et efterårs-hit.
En sort er klippet og klar til en tur i symaskinen.

5 kommentarer:

  1. Hvis en dag du skulle blive træt af dit "nye" skuffemøbel, er jeg helt klart aftager.

    Nå, spøg til side, det er bare så fedt et møbel du der har fået, heldige asen.

    Skøn bluse du har fået syet.

    God torsdag aften.

    SvarSlet
  2. UPS...
    Undskyld, jeg mente kjole....

    SvarSlet
  3. Sådan en gang er slet ikke så ringe endda. Det er bare vildt så hurtigt de bliver fyldt :)

    SvarSlet
  4. Held og lykke med systematikken, tag din skønne kjole på, så går det som en leg :-)

    SvarSlet
  5. Det varer forhåbentlig lidt tid før jeg bliver træt af skufferiet Dianna :)

    Kjolen er et hit og har allerede fået en søster i sort.

    Ja jeg tror heller ikke det vil tage mig lang tid at få fyldt op i skufferne Pernille.
    Det kan nok blive nødvendigt med noget mærkning udenpå, så jeg ikke skal flå i dem alle, for at finde det jeg skal bruge ;)

    Det vil jeg gøre Lene. Jeg elsker faktisk at rydde op i mit grej. Følelsen af at vide hvor stort set alting er, er pragtfuld.
    At det så sjældent varer længere, end til jeg kaster mig over et nyt projekt er en helt anden sag :)

    SvarSlet