fredag den 24. september 2010

En smuk smuk gave

I går da jeg var mulet efter mødet med damen, trillede Postmand Per ind i indkørslen og afleverede en pakke til mig.
En pragtfuld digtsamling fra en pragtfuld kvinde.
Jeg blev da så glad og rørt.
Tænk at den landede lige i min turban, som jeg sad der og synes at hele var omend komisk, så også hæderlig tragisk.






Ordene er kringlede og skal drøvtygges lidt.
Illustrationerne, som er en blanding af collage, tegninger og broderier, er helt fantastiske.
Jeg tygger, kigger og nyder.
Tusind tak søde Sifka.

Her har du et smugkig på Jagger, inden sammensyningen ;)

1 kommentar:

  1. Det var så lidt, Hanne. Jeg glæder mig over, at den nåede frem, og gav lidt glæde på en dum dag.

    Og tusind tak for smugkigget. Jagger blir bare helt vidunderlig.

    SvarSlet