søndag den 3. oktober 2010

Begavelser 2


Jeg fik en fødselsdagsgave af mine søde børn. 
En fødselsdagsgave som jeg over hele hovedet ikke vidste jeg ønskede mig.
Og nej det er ikke en varmeblæser til værkstedet.
Det er en dockingstation til den her:




 Det var først da kæresten viste mig kvitteringen på bestilling af den her lille sag, at mine brikker faldt på plads i deres finurlige gavepuzzle.  
Teenagerne er grønne af misundelse.
Jeg har lovet at de også får en når de fylder halvtreds.
Til den tid er det vel en Iphone40.

Mens jeg venter på at vidunderet kører ind på værkstedsstationen, vil jeg fifle en fin og fancy taske sammen til den nye gadget;))



3 kommentarer:

  1. Har den selv, den bliver du glad for Hanne.
    Uundværlig lille stykke gadget :)
    Knus herfra :)

    SvarSlet
  2. En lille smule misundelse er der også herfra. Og jeg er ikke engang teenager. Wow, du er heldig.
    Men du har garanteret fortjent det hele:)
    God mandag.

    SvarSlet
  3. Jeg glæder mig så meget til at den lander her på adressen Jani.

    Jeg føler mig misundelsesværdig med alle de skønne gaver Eva.

    SvarSlet