onsdag den 20. oktober 2010

Et snottet men dybfølt tak


Tusind tak for alle de gode ønsker om bedring af mit snottede helbred.
Hvor bliver jeg da glad, taknemmelig og en lille smule bedre tilpas hver gang der klikker en ind.
I er da bare for søde.
Jeg skravsler stadig med feber, hoste og et ekstremt forbrug af Kleenex.
Godt installeret i sofaen med tæppe om benene og puder i ryggen,
er der ind imellem den febrile søvn plads til broderi, juleklip og læsning.
I dag er min nye Iphone arriveret,
så der er helt sikkert lagt i ovnen til mange timers puslen om den lille ny.
Den bliver fodret med kontakter, musik, lydbøger og andet guf.
Der skal også leges lidt med muligheden for at blogge fra vidunderet.
Lige nu venter jeg på at 2 panodiler skal gøre det muligt at mobilisere energi til
 montering af det seneste broderi i endnu et Iphone-home.

Meget underlig, men på en spøjs måde meget fængende bog.
Fundet på biblioteket under nyheder.

3 kommentarer:

  1. Smukke broderier, fine Iphonehjem.
    God bedring og god fornøjelse med vidunderet :)

    SvarSlet
  2. Godt at dit skrantende helbred ikke har slået sig på broderi-evnen. Det er du stadig rigtig god til:)
    Hyg dig med den lille ny.

    SvarSlet
  3. Tak Pernille.
    Jeg er forundret og en lille smule forskrækket over hvor sindsygt mange ting det lille bæst kan ;))

    Jeg er virkelig gået i broderi-mode Eva.
    Det er skønt med noget hvor der ikke skal tænkes så meget, når hovedet værker og næsen skal pudses i et væk.

    SvarSlet