søndag den 14. november 2010

Bløde kalendere og blide tanker


Grå,sølv og hvinende orange.

Rød og blå og lidt korssting.



Biller i det grønne.

Den lille blåternede for studerende

Monsteret og jeg blev enige om at der var alt for smattet og regnfuldt i haven i dag.
Vi har i god ro og orden nydt værkstedsvarmen.
Jeg har nydt at lege med stof og farver.
Det er blevet til den første lille bunke af kalendere der skal sælges på Byens Julemarked
De tunge tanker er lettet.
Jeg glæder mig til en ny uge i monstersamlever-lære.



4 kommentarer:

  1. Dejligt lige at blive opdateret.
    Dit monster ligner vist mit en del. Men jeg tror, at mit monster er bange for små øer, storm og forhøjet vandstand:-)

    SvarSlet
  2. Hvor er de skønne og originale dine kalendere.
    God mandag
    Lone H

    SvarSlet
  3. Hvor er de blevet flotte. Jeg kender godt til de dage hvor stressen bider og er glad for at du føler det går bedre. Store knus til dig.

    SvarSlet
  4. Mit monster kan garanteret heller ikke svømme Laila.
    Måske skal vi forskanse os på lillebitte monsterfri ø med vovserne et stykke tid;))

    Tusind tak Lone!

    Tak Marina. Opstarten på stresshåndteringsforløbet rusker op i monsteret, på den hårde, men gode måde, heldigvis har jeg min kreative ø i værkstedet.

    SvarSlet