fredag den 12. november 2010

Fredagssalighed med struktureret strik


Så er der også landet strikkebøger på mit bord.
Jeg er jo ikke nogen ørn til at strikke efter opskrift, men jeg har lyst til at udfordre mig selv lidt.
En model skal udvælges og en opskrift skal følges.
I aften skal der bladres i mulighederne.
Rodes i garnlageret og laves en enkelt strikkeprøve eller 2.
Reden er lun og fuld.
Knægten er i gang med at vride pizzaer,
Hunden er luftet og ligger til tørring.
Juliemusen gasser under dynen med computeren.
Kæresten og jeg nipper rødvin og nyder de gode dufte fra køkkenregionen.
Fredag når det er bedst.



5 kommentarer:

  1. Skønne bøger ;)
    Den fra damerne i isager butikken er jeg også vild med.

    Yt.

    SvarSlet
  2. Jeg har lige fået mail om at mine nye strikkebøger er klar til afhentning. Og tænk, den ene er magen til din;)

    SvarSlet
  3. Jeg har lige fået mail om at mine nye strikkebøger er klar til afhentning. Og tænk, den ene er magen til din;)

    SvarSlet
  4. De er rigtig skønne Yt. Skulle det gå så galt at jeg ikke kaster mig over en af modellerne, er der alligevel rigtig meget inspiration at hente til mine egne narrestreger.

    Glæd dig Sifka. De er SÅ fine og inspirerende.

    SvarSlet
  5. Gode indkøb, Hanne, jeg glæder mig til at se, om du stikker pindene i en af modellerne.

    Der er skønne ting i begge bøger, jeg begynder med den cardi i netmønster, der er i 123...

    Ha' en vidunderlig hyggelig fredag aften, du har da i alle tilfælde mikset de rette ingredienser til en!
    Kærligst Anne

    SvarSlet