lørdag den 20. november 2010

God lørdagsnevejrsmorgen

Mens hele huset stadig var tyst og stille listede jeg mig op.
Lavede næsten lydløst en kop te og daffede i værkstedet.
Der var noget skind og noget elastik og en håndfuld ideer fra nattesøvnen der skulle leges med.
Mens limen tørrede fandt jeg en vidunderlig giveaway her
Tænk hvis man kunne være heldig og få bjørnebasserne hjem på væggen.

Nu er sneen blevet til smat.
Maven vil ha morgenmad.
Der rumsteres i sovegemakkerne.
Jeg er den der er daffet ind for at lave morgenmad til min søde familie.

3 kommentarer:

  1. god morgen Hanne :)
    og ja det er fine bjørnebasser :)

    her i huset er der syge børn så det står på hygge og tv og håber de er friske på mandag :)

    en god dag til dig og dine :)

    SvarSlet
  2. Uh, jeg kom lige til at lægge en lille kommentar på en bear of few words - ochre/black....jeg som ellers aldrig...

    SvarSlet
  3. Rigtig god bedring med ungerne Belladotte.
    Håber de ikke er mere syge end at de kan råhygge inde i varmen.

    Man skal aldrig sige nejtak til at komme i betragtning som ejer af så smukke prints Sifka.
    Hvis vi ikke vinder må vi jo overveje en egentlig investering:)

    SvarSlet