fredag den 25. marts 2011

Fede stoffer og fede fødder = forrygende fredag


Her står man i ly af girafrumper og får knagende lyst til kage.


Hvad fisan laver den nisse med "vores" kager.


Der har været sus i skørterne og rappe fødder i Stof og Stuff-standen i dag.
Der har været et herligt leben af kreative kvinder.
Vi har haft masser af besøgende, deri blandt adskillige blogkvinder.
Praktikanten aka blogbestyrerinden sidder nu her i sofaen med fede fødder
og ser tilbage på 5 forrygende praktikuger,
fyldt med fede tekstiler og dejlige damer.
Mon ikke damerne er glade for at jeg ikke fik byttet om på tillægsordene.




Scooterpuderne har fået selskab af en glimtende fredspude.



Hr. og fru Gine er klædt på til en kølig dansk sommer grillaften.


Hr. og fru Ræv har fundet en plads med overblik.


Den lille ternede djævle har fundet en plads hvor han kan kigge pigerne op under skørterne.


Vinterdynen er pakket til sommerpude.
Forårstasken er sprunget ud.
Jeg er på vej mod næste næste udfordring i min og stressmonsterets  rejse tilbage til arbejdslivet.

7 kommentarer:

  1. Det fredstegn... er det et der sælges i butikken?
    Du har da været flittig til at sy til butikken :-)
    God rejse videre!
    Jette / Villa Ko

    SvarSlet
  2. Den djævel er da bare så sød. Er det mon halen, der stikker ud...? Fortsat god fornøjelse.

    SvarSlet
  3. Mon Stof og Stuff kan undvære dig? Herfra ser det ud som om du har været en gevinst for butikken.
    Ellers kan du måske blive konsulent for dem, og ha det som selvstændig bibeskæftigelse.
    Lave kurser og sy nye sager op i nye stoffer.
    Hvis den butik lå i nærheden af mig, så havde jeg været der mange gange allerede og det pga dine kreative indslag her på bloggen.
    Jeg siger det bare... ;-))
    Fortsat god weekend.
    Lone H

    SvarSlet
  4. Sikke mange fristelser, du byder på! Hahaha, jeg lagde også mærke til djævelsens hale... måske er det bare Evas og min tankegang, den er gal med ;o)
    Klem og en dejlig solskinslørdag til dig

    SvarSlet
  5. Ja paliet-peacetegnet sælges i butikken Jette.

    Søde Bolette har syet den lille djævel og jeg er sikker på at det er halen der stritter frem Eva.

    Det er forbandet svært at sælge goé ideer Marianne, og de kan ikke tjene en løn ind.
    Jeg pusler og fusker med diverse planer for at få mulighed for at kunne tjene noget guld ind på at være kreativ, men det er skisme ikke lige til at regne fidusen ud. Jeg har nu ikke opgivet endnu.
    Tusind tak for de rosende ord, de gør glad.

    Jeg ved ikke hvor I har den nussede tankegang fra Eva og Mette.
    Da mine søde kollegaer syede girafferne, flød følgende sætning gennem butikken: "Jeg skal bare lige hente klunker til giraffen!"
    Det er så altså de små dutter der gør det ud for manken på giraffen.
    Måske skal Kirsten og Bolette omdøbe deres tøjdyrssykursus til Kinky tøjdyr;))))

    SvarSlet
  6. Dejligt at hilse på dig Hanne ;)
    Scooter stoffet vakte jubel ;)

    En skam du ikke kan regne fidusen ud med at tjene guld på din kreative åre, sikker på du har meget at give af.

    Yt.

    SvarSlet
  7. 1000 tak for din indsats de seneste 5 uger.
    Vi savner dig allerede;- er først lige blevet færdig med at pakke ordrer, så tid og ro til at være lige så kreativ som dig er ikke det, der er mest af. Øv...
    Kig ind til The Kinky Ladies and their STUFFed animals (wrrrr..) snart.
    Kh. Marianne

    SvarSlet