fredag den 11. marts 2011

Love and peace til hyggehippiehulen


Dette skønne stof fra Michael Miller passer karma-perfekt til Juliemusens hippiehyggehule.
Der skal syes puder med brunt fløjl på bagsiden.
Lidt røgelse i vindueskarmen
og vi er næsten tilbage i mors 70-er hippiehyggehule.

Det vælter ind med nye fede stoffer i Stof og Stuff.
Dagligt åbner vi pakker med nye skønsaligheder.
Det er som at sende en alkoholiker på pub-crawl,
at have mig gående i den kiosk.
Fristelserne er mere end overvældende,
og jeg er SÅ nem.
En weekend med forår og lunhed skal være mere end velkommen.
Men helt ærligt,
jeg har da lige knap til til at komme ud og nyde det,
der ligger jo en bunke nye tekstiler og lokker i værkstedet.


6 kommentarer:

  1. Åhhh, hvor er det lækkert!!!! :-D

    SvarSlet
  2. Jamen, så må vi håbe det bliver regn og rusk hos dig, så du kan blive inde med god samvittighed, eller ????

    SvarSlet
  3. Hvor er det lækkert!!!!! Must have :)

    SvarSlet
  4. Det er vist et farligt sted du opholder dig, men de fristelser kan jeg godt forstå, du har svært ved at holde igen :)

    SvarSlet
  5. Jeg vidste, du var på stoffer:-)

    SvarSlet
  6. Ûberlækkert Erika;)

    Jeg har fundet en snedig løsning Marianne:))

    Det er ikke til at leve uden Anne...

    Fristelserne ligger konstant og lokker Pernille.
    Og jeg er nem at lokke;)

    Uafvendelig Laila;)))

    SvarSlet