fredag den 1. april 2011

Topkarakter til torsdagen




Sådan en regnvejrstung torsdag ovenpå en solskinsonsdag
kunne meget vel være endt ud med at få karakteren:
Grå og trist.
Men
min torsdag får karakteren:
Varm og lattermild

Jeg fik besøg af min blog penneveninde Lene.
En kvinde med vid og varme.
Vi vendte stort og småt,
sippede te og nippede kage.
Ord, smil og krummer føg om ørerne på os.
Vaterpas, campingminder og søsterkærlighed
hulsømsbroderier og antistress-strik.
Vi kom langt omkring.
Tiden fløj
Lene fløj hjemover
efterlod
glæde
farver til stager og blomsterbed
sukkerstads til min slikmund
Når geoginerne blomstrer
invitere jeg atter på te og kage Lene.
Så skal vi sidde under parasollen og pludre.

3 kommentarer:

  1. Hygge, varme og kærlighed. Det var en dejlig dag for dig.
    Gode billeder på din blog :D

    Kh. Lis

    SvarSlet
  2. Det vil jeg glæde mig til, Hanne :-) og endnu en gang tak for snak, te og lækkerier.

    SvarSlet
  3. Og, skulle det ske Hanne... at du ikke kan lide den Guylian der ligger lige der midt nederst i billedet og frister langt ud over skærm-kanten... så kender du min blog ;D
    Knus herfra :)

    SvarSlet