lørdag den 14. maj 2011

At være


Morgenstund med sol og tid til at se det hele sådan lidt fra oven.


Denne smukhed stod og gemte sig under en busk.
Efter lidt trimning af busken fik den lov at komme frem i lyset.


Bedste Pap har krammet, snuset og ordnet verdenssituationen med denne smukhed i dag.
Bettefisen har slået store prutter og prøvet sine nye futsko.


Smukkehunden har fået besked på at ligge helt helt stille,
i håb om at det mindsker hårtabet på det nystøvsugede værkstedsgulv.


Jeg sidder her og laver ikke en skid.
Bestillingsopgaverne er færdige.
Der er frit valg på alle hylder,
det er bare at gå i gang med sommerguf til sommermarked.
Men jeg er så snosktræt
 jeg orker ikke andet end at sidde og nyde regnens trippen på taget,
hækle lidt på en suttekæde til Otto,
slubre lidt kaffe
og bare være.
Det er i grunden ikke så tosset.
Det faktisk lige det jeg allerhelst vil og gør

6 kommentarer:

  1. Nyd du bare :-) det er dig velundt.

    SvarSlet
  2. ...og hvilken dejlig lille bettefis. Nyd hyggestunden og nul-forpligtelserne så længe det varer.

    SvarSlet
  3. Bare at være , er en lise for sjælen - heldige din sjæl :)

    SvarSlet
  4. Hvor er han skøn den lille.
    Jeg fik også lov at snuse og kramme, da lille Anders var gæst ved mit fødselsdagsbord sidste lørdag.
    Rigtig god søndag til dig og dine, Hanne:-)

    SvarSlet
  5. Den helt rigtige lørdag efter min smag :-)

    SvarSlet
  6. Det var tiltrængt og energiskabende Lene.
    I dag er jeg kvik igen.

    Han er en rigtig lækkermås Anette.
    Søndagen er fortsat i samme gode lystbetonede stil.

    Sjælen er glad og rolig nu Marianne.

    Selv prutterne er på en måde velduftende Laila :)
    Søndagen er salig.

    Også min Annette, det var en rigtig god en af slagsen.

    SvarSlet