mandag den 6. juni 2011

Schhhhh......



Det er altså ikke mig der har skrevet på containeren;))

Forkølelsen var ikke af den slags der kunne soves væk.
Vågnede febervarm og ikke arbejdsduelig i morges.
Når jeg har feber vil jeg helst bare sove sove sove.


Men det er mere end almindelig svært at komme til 
når 2 tømre 
stiller stillads op omkring hele hytten
bryder en skorsten ned og kaster den ned i dertil indrettet container
flår tag og tagrender af
og kaster det samme vej.


I det fjerneste hjørne af haven fandt jeg lidt skønhed 
til trøst og øjefryd.
Da "gutterne" holdt fyraften galopperede jeg lige på hovedet i seng og kampsov et par timer.
Nu bliver jeg nurset af drengene med sodavandsis og kærlig omsorg.
Nyder stilheden og venter på lidt opfriskende regn.

4 kommentarer:

  1. God bedring, din stakkel - ingen spøg at have feber, håndværkere og næsten hedebølge på samme tid :)

    SvarSlet
  2. Ønsker dig god bedring. Føler med dig, for var jo også syg for to uger siden.

    Kh. Lis

    SvarSlet
  3. ja, så kan man godt ønske dem hen hvor peberet groer ;)

    Håber det bliver bedre med en god nattesøvn.
    God bedring, Yt.

    SvarSlet
  4. Det var en heftig cocktail Anonym.

    Forkølelse passer ligesom bedre sammen med vintervejr og rusk Lis.
    Heldigvis har feberen sluppet sit varme tag i mig, det letter lidt på elendigheden.

    Jeg forsøger ihærdigt at fokusere på hvor fantastisk godt det bliver når de er færdige Yt.

    SvarSlet