torsdag den 21. juli 2011

Slå om, træk igennem, slå om, træk igennem begge........




Herbert og Victoria kom og hang ud i sommersolen.
Mens charmetrolden tog sig en eftermiddagsskraber,
var Victoria i "hækleskole".
En meget lærenem og koncentreret elev,
der på ingen tid havde luret luft- og fastmaskers sammenhæng.
En hæklehaj er født.
Jeg speeder lige hagesmæk-produktionen op.
Mundvandsproduktionen er heftig hos unge mænd der gror tænder.
Solskinnet er lidt sløret i dag,
perfekt til bog og garn på liggestolen.

2 kommentarer:

  1. God fornøjelse med liggestol, bog og hækletøj.

    Dejligt med et lærenemt barn til hækling. Det er jeg sikker på jeg ikke var, da jeg var lille.

    Kh. Lis

    SvarSlet
  2. Herligt med en så lærenem elev, glæder mig til Solveig (1 år) skal lære at hækle, hendes mor kan ikke så det er en oplagt opgave for en hæklegal farmor. God weekend.

    SvarSlet