søndag den 21. august 2011

Oh at have en have









At ligge på liggestolen og kigge op på nært forestående æblekage.
At prøvebide i et æble og få runken mund.
At ploppe fine nyindkøbte lavendler i bøtter.
At styre den grådige gule gennem vildnisset.
At nyde synet af nyslået græsplæne.
At få lyst til at slå kolbøtter
Hvis det ikke lige var fordi Smukkehunden allerede har vredet en krukke midt på plænen.
At være tosseglad for de myriader af georginer der byder sig til.
At inhalere basilikummens parfumerede duft og få lyst til pesto.
At elske at have en have.


4 kommentarer:

  1. HEEEEEEEEEEEEELT EEEEEENIG !!!!!!!!

    Kærlig hilsen Loppe

    SvarSlet
  2. Dufte, se og mærke - havens lyksaligheder :) ikke til at undvære.

    SvarSlet
  3. Nej, ikke til at undvære. Pas lige på de der æbler, at jeg ikke kommer på æblerov :)

    SvarSlet
  4. Vi ved hvad der er godt Loppe;)))

    Min have er kilden til og rammen omkring rigtig megen glæde Marianne.

    Jeg eeelsker min have Dorit.
    Kom du og røv et par æbler, jeg gir´også kaffe:)

    SvarSlet