onsdag den 17. august 2011

Sødt og søvn




Forklædet og kokkejakken blev skiftet ud med sommerblusen,
sikkerhedsskoene med luftige sandaler.
Solen begyndte at skinne lige da jeg tjekkede ud fra kantinen,
og den fulgte mig rundt på det meste af min vandring gennem midtbyen.
Kun forstyrret af knap 3 minutter med seriøs regn. 
Det skyllede lige sveden af panden.
Der kom orange uld og knitrende poplin med hjem i kurven.
Farverige drømme om ministrik og festlig fruekjole.
Hvis jeg nu lige får en lur og en hindbærsnitte inden aftensmaden,
ja så er jeg sikker på,
 at det alt i alt 
ender som en ovenud OK onsdag.

4 kommentarer:

  1. Dejligt, at du fik en god onsdag :-)

    SvarSlet
  2. fik du så den hindbærsnitte? :-) Må aftenen kopiere dagen

    SvarSlet
  3. Jeg er altså ret vild med stoffet, det er vel nok flot

    SvarSlet