onsdag den 25. januar 2012

Papir til dessert




En hæsblæsende dag er overlevet.
Kroppen var træt og hovedet tungt, 
trængte til luft og space.
Der var bragende koldt ved vandet.
Den bidende frostvind rødmede kinden og blæste tunge tanker væk langs stranden.
Resten af onsdagen holder jeg mig hjemme i hulen.

Jeg har samlet sammen til endnu et lille zine.
Denne gang knap så farvestrålende.
Faktisk er min ide at arbejde udelukkende med sort, hvid, lidt metal og træ.

Men min familie vil nok sætte pris på at jeg overholder min tjans som hende der står for aftensmaden.
Jeg vil kaste mig over fremstilling af et sundt og nærende aftensmåltid,
med sød og utålmodig forventning til fordybelse i papir 
resten af aftenen.

4 kommentarer:

  1. Tænk, hvad man lærer og støder på her i blogverdenen - har ikke hørt begrebet "zine" før, men spændende ser det ud.

    Googlede det også lige og blev igen klogere... :-)
    God aften til dig.

    SvarSlet
    Svar
    1. Fristelserne og ideerne er mange i dette univers.
      Det her er en af dem du ikke må lade gå din næse forbi;))

      Slet
  2. .... jeg har været fordybet i krussedulle tegning hele onsdagen,
    takket være flere af den seneste skønne indlæg

    Stine:)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ihhh hvor dejligt Stine.
      Glæder mig til din streg.

      Slet