fredag den 3. august 2012

Craft it forward på vej






Jeg fik først på sommeren en smuk gave fra Puk
fordi jeg deltog i hendes Craft it forward.
I dag har jeg pakket og sendt gaver.
En til Puk
En til Dorit
En til Line
En til Karina
Sommerens streger, dutter og klatter fra mig er på vej ud i verden.
Hvem der får hvad skal selvfølgelig ikke afsløres.
Det hele er lavet med glæde og jeg håber det bliver modtaget med glæde.

Nu glæder jeg mig pjatte meget til at modtage håndarbejde fra de 3 kreative kvinder der meldte sig i min Craft it forward.

6 kommentarer:

  1. Åh, dét glæder jeg mid til. Så må jeg se at få sendt den videre. Der går nok godt en uges tid endnu, da jeg p.t. er på Ragna i København.

    SvarSlet
  2. Hold da helt op hvor er det fine sager, det er det flotteste jeg har set, du er da super dygtig....

    SvarSlet
  3. Jeg glæder mig mega meget til at modtage en pakke - og nu skal jeg så have lagt hovedet i blød for jeg skal jo også sende pakker ud fra...

    SvarSlet
  4. Jamen, det er jo nogle helt fantastiske streger og dutter du der har tryllet frem og sendt af sted til de heldige:))

    SvarSlet
  5. Smukke ting du laver! Elsker når der bliver kræset om indpakningen - må jeg spørge om du selv har fremstillet prikkerne eller om de er købt?

    SvarSlet
  6. Du kan tro den blev modtaget med glæde!!!
    Han er jo helt forrygende TAK.
    Mon ikke jeg snart bliver færdig med det der skal din vej?
    Mange hilsner
    Line

    SvarSlet