fredag den 31. august 2012

Frejdig fredag


Morgensolen glitrede i Århus Å, da jeg traskede på arbejde i morges.

Eftermiddagssolen kiggede ind til Knud da jeg ventede på bussen hjem.

Min frugtpusher har åbnet for salg af saftige frugter

Kan man mon få mén af for mange ClaraFriis-pærer?

"Nogen" har kørt på min strand.

Aftensolen maler med bløde penselstrøg over strandengen.


Juletræsplantagen er fyldt med skønne dunede edderkoppespind.

NU glæder jeg mig til køligere dage, hvor jeg skal indvie mine nye røde støvler.

H som i Hanne
12 point til min nye fingerring.

Hele den herlige fredag rundes af med kanongode kokosmakroner og en kop tår kaffe.


4 kommentarer:

  1. Godt nok dejlige røde støvler der...God lørdag!

    SvarSlet
  2. Hej Hanne
    Fly-støvler? Total ynglingsmærke.
    Hvor bor din frugt-pusher?? og ja, jeg tror godt man kan få mèn af for mange pærer, dog ikke varige.
    Hilsen Tine

    SvarSlet
  3. Sikken en dejlig foto-dag og nej man kan ikke få for mange CF-pærer, kun hvis de er bløde. De skal være lidt hårde, MMmm må skynde mig i Irma, nu de endelig er her.
    God weekend

    SvarSlet
  4. Totalt lækre støvler!! og skøn fingerring... Ku' lige bestemt tænke mig begge dele :-) :-)

    SvarSlet