onsdag den 19. september 2012

Lærerinden smiler

Sidste sommer bad Victoria (Herberts mor) mig om at lære hende at hækle.
Hun er nok den absolut hurtigste hækleknallert der har været omkring min havn.
Det tog ikke mange masker før hun havde fanget fidusen.
Forleden kom der en fin blød pakke til mig.
De skønneste, blødeste og fineste håndledsvarmere i alpaca.
Umiddelbart døbte jeg farven "hindbær".
Men da Tulipan-Hanne forærede mig en flaske sommer i form af mirabellesaft,
måtte farven fluks omdøbes.
Jeg er den lykkelige ejer af  miralbellesaftsfarvet lunhed.
Lærerinden er så fornøjet. 

3 kommentarer:

  1. Hvor er de fine. Og de kommer lige til tiden, hvor sådan nogen skal bruges. Det er nemlig blevet dejligt koldt for fingrene:)

    SvarSlet
  2. For søren da hvor er de fine...dejligt når ens læren fra sig "giver pote" god dag til lærerinden!

    SvarSlet