lørdag den 6. oktober 2012

Hva´faen laver hun.......

Min fødselsdag nummer 52 blev fejret med intet mindre end en dogme-lagkage.
Yngstemand havde aldrig før prøvet at lave lagkage på egen hånd.
Førsteudgaven var absolut lækker og blev nydt til sidste krumme.

Min Kähler-glæde blev fodret med en lækker mano-kande.

Min hals blev lunet med uldne stjerner.

Symaskinen og jeg har drejet en lækker efterårsjakke.

Jeg har leget med skind og læder.
Nøglevedhæng i unisex-udgave.

Jeg bor i et kvarter med rigtig mange rønnetræer.
Farverne er fantastiske og nydes dagligt.

Jeg har et eller andet med snebær.
Rundheden, hvidheden er bare for lækker.

Selvportræt som fremhæver altanen mere end klædeligt, 
men min Kähler-halskæde er lækker, ikk´å!

Blidt lys i tusmørket der æder sig mere og mere ind på eftermiddagene.

Smukhed fanget på hunderuten.

Første-udgaven af mine trælysestager.

Græskar er klar til at blive forvandlet til lygter.

2.udgaven af mine lysestager


Efterårsbuket i vindueskarmen.

Benene op.

Før årets sidste plæneklipning.

Der er ikke så mange ord på kanalen lige nu.
Jeg tumler med tilværelsen 
og trækker udfordringerne i halen.
Ordene hænger til tørre
og når de ikke drypper mere,
slippes de løs her.

12 kommentarer:

  1. Stort tillykke med fødselsdagen. Dejlige gaver og smukke billeder.

    SvarSlet
  2. Ikke så mange ord, men for pokker, hvor nogen lækre billeder:)
    Tillykke med de 52!

    SvarSlet
  3. Til lykke med fødselsdagen og tak for skønne ord og ideer!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak og velbekomme IngeLise

      Slet
  4. Tillykke med fødselsdagen og tillykke med alle de skønne ting du når , selvom ordene er våde og må hænges til tørre.
    Pas på dig selv

    Marianne

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Marianne.
      Jeg passer på mig og finder ord igen - om lidt...

      Slet
  5. Skønne billeder... Dine trælysetager og nøglevedhæng har virkelig potentiale. De er virkelig skønne.
    Vrame tanker og knus herfra...

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak for roserne, knusene og de varme tanker Karina.

      Slet
  6. Et forsinket men hjertelig tillykke med fødselsdagen skal lyde herfra :-)

    SvarSlet