mandag den 12. november 2012

Slå til




Når den syv-årige knægt efterspørger noget tekstil fra min hånd,
 slår jeg straks til.
En lun hættetrøje der blev modtaget med glæde, og efter sigende vakte begejstring blandt de andre 7 årige hipsters i skolegården.
Når en blank brun vovse af ukendt race ligger på genbrugshylden og beder om nyt hjem, 
slår jeg straks til.
Forhandler kræet ned i en god pris,
og nu vogter han over raitetshylden i værkstedet.
Når solen titter frem og tænder glødende farver i buskens sidste blade,
 slår jeg straks til.
Skyder et billede, suger lidt sol og farvefrydes.
Derudover slår jeg altså ikke,
kun lidt til Søren indimellem,
og heldigvis for det meste til.

8 kommentarer:

  1. Du laver altså de fedeste ting!!!

    SvarSlet
  2. Den trøje ..wauw ... gid man var 7 år ...
    fint fund og dejlige solskinsblade
    go tirsdag om du skal ud og slå til søren :)
    knus♥

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Marianne.
      Tirsdagen var go´og jeg slog ikke på nogen Sørener;))

      Slet
  3. Cool trøje!! Elsker grå kombineret med neon :-)
    Hvilket mønster har du brugt? Kh Gitte

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak MuttiSpagutti.
      Jeg har selv lavet mønster.

      Slet