onsdag den 23. oktober 2013

Ind i hulen og forberede juuulen







Æv et dårligt rim, men jeg kunne ikke dy mig.
Mens temperaturen endnu engang bevæger sig op i sommerområdet
og lokker til udeliv,
trækker værkstedet i mig fra den anden side.
Jeg vil klippe/klistre, jeg vil have tændte lys i stager og skoldhed te i koppen.
Jeg har rånydt den vidunderlige sommer, men nu vil jeg ind i hulen.
I morgen er der 2 måneder til jul og 1 måned til jeg slår værkstedsdøren op og byder indenfor til JULESALG.
Der skal selvfølgelig være masser af fine ting klar til julesalget.
Lækkert vintertøj til ungerne.
Fine gaver til dem du skal julebegave.
Finurligt pynt til din jul.
Så jeg har nok at gå i gang med og nøj hvor jeg glæder mig.


1 kommentar:

  1. Uha da da...jeg kunne også godt tænke mig at trække mig tilbage i bjørnehulen og fremstille juleting...men et næsten færdigt tag kræver oprydning udvendigt...så jeg er glad for sommertemperaturerne...Mega fede juleting du har gang i...

    SvarSlet